Poslovni podatki

Podatki o podjetju

Maytrea, spiritualno svetovanje, Ema Bašagić Pirnat s.p.
Krumperška ulica 15,
1230 Domžale

Registrski organ: Ajpes, izpostava Ljubljana
Davčna številka: SI23593393
Matična številka: 8690065000

Elektronski naslov: info@emabasagic.si
Mobilni telefon: 031 706 452
Zavezanec za DDV: DA

Sedež podjetja

Maytrea, spiritualno svetovanje, Ema Bašagić Pirnat s.p.

Krumperška ulica 15,
1230 Domžale

Naslov kjer se opravlja dejavnost:
Krumperška ulica 15, 1230 Domžale

SPLOŠNI POGOJI:

IZJAVA O OMEJITVI ODGOVORNOSTI
  • Moje delo je produkt prirojenega daru, znanja in izkušenj, ki sem jih z leti pridobivala in nadgrajevala pri domačih in tujih učiteljih.
  • Svoje sposobnosti sem z leti razvila in izoblikovala, zato jih izključno in z dobrimi nameni podajam tistim, ki bi jim moje znanje in moje sposobnosti lahko koristile.
  • Stik z mano je lastna izbira in odločitev vsakega posameznika.
  • Za kasnejša ravnanja in odločitve oseb ki poiščejo mojo pomoč in nasvete ne sprejemam odgovornosti.
  • Ne postavljam zdravstvenih diagnoz, ne zdravim in ne pozdravim nikakršnih bolezni.
  • Ne odločam, ne sugeriram in ne napeljujem kako se boste oziroma kako bi se mogli odločiti v določenih življenjskih situacijah.
  • Odločitve in izbire osebe ki poišče mojo pomoč in nasvete, odvisne so izključno in samo od te osebe.
  • Za svoje odločitve v celoti in sami sprejemate odgovornost.
  • Moja pomoč in svetovanje ni nadomestilo za strokovno mnenje zdravnikov, zdravilcev ali drugih terapevtov in drugega medicinskega osebja ali osebja alternativnih metod zdravljenja in pomoči.
  • Pridržujem si pravico zavrniti oziroma odkloniti osebo za katero sama ocenim, da bi lahko kakorkoli škodovala meni ali mojemu delu.
  • Pridržujem si pravico do spremembe cen, delovnega časa ali lokacije delovanja, brez predhodnega obvestila.
  • S potrditvijo in oddajo naročila na storitve ki jih ponujam (klic na komercialno številko 090 30 59, zakup minut ali online svetovanje), s to izjavo se v popolnosti strinjate, jo razumete in jo tudi potrjujete.
KOMERCIALNE ŠTEVILKE 090 – PRAVILA IN POGOJI POSLOVANJA

 

  • Cene klicev na komercialno številko 090 določajo vaši operaterji oziroma vaši ponudniki telefonije.
  • Kot uporabniki tega spletnega mesta soglašate z navedenimi informacijami o cenah in stroških, ki nastanejo ob klicanju na komercialno številko.
  • Priporočljivo je poklicati vašega ponudnika mobilne telefonije in preveriti strošek klica, predno pokličete komercialno številko 090.
  • Strošek klica na komercialno linijo 090 bo obračunan na vašem računu, ki ga mesečno pošilja vaš operater mobilne telefonije.
ZAKUP MINUT ali INDIVIDUALNO ONLINE SVETOVANJE
PRAVILA IN POGOJI POSLOVANJA
  • Kot uporabniki tega spletnega mesta soglašate z navedenimi informacijami o cenah in stroških ki nastanejo ob klicanju na komercialno linijo 090, plačilu zakupa minut ali plačilu individualnega online svetovanja.
  • Vse podrobnosti glede cen so opredeljene na spletni strani www.emabasagic.si/cenik
  • Vse podrobnosti glede zakupa minut so opredeljene na www.emabasagic.si/zakup-minut
  • Vse podrobnosti glede individualnega online svetovanja so opredeljene na www.emabasagic.si/individualno-svetovanje
  • Pridržujem si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
  • Z gotovino ne poslujem. Plačilo storitev ki jih nudim je možno izključno in samo z direktnim plačilom na poslovni račun podjetja, preko plačilnega sistema PayPal ali s plačilnimi in kreditnimi karticami.
  • 22% DDV je vključen v ceno mojih storitev, saj je podjetje DDV zavezanec.
  • Račun za prejeto plačilo prejmete na vaš elektronski naslov. Po dogovoru, račun za prejeto plačilo lahko pošljem tudi po pošti na dogovorjeni naslov.
  • 7. člen ZEPT Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe, opis tehničnih postopkov za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila in shranjevanje elektronske pogodbe.
OPIS NAROČILA

Potrošnik obišče spletno stran https://emabasagic.si in si ogleda možnosti ugodnejših pogovorov preko zakupa minut.

  1. Opcija zakupa minut s plačilno kartico ali kreditno kartico. Potrošnik pri tej opciji samovoljno izbere željeno število zakupljenih minut s klikom na gumb “zakupite”. Sistem zahteva od potrošnika klasičen vnos podatkov o plačniku in o plačilni kartici. Ko so podatki vnešeni, z gumbom POTRDI plačilo, potrošnik naroči željeno število zakupljenih minut. Po naročilu potrošnik pošlje potrdilo o plačilu na mail info@emabasagic.si. Po prejemu potrdila o plačilu iz strani potrošnika, se v povratnem mailu potrošnika obvesti o prejemu naročila in se mu sporoči telefonska mobitel številka za koriščenje zakupljenih minut. O terminu koriščenja zakupljenih minut se ponudnik storitev in potrošnik obojestransko dogovarjata in časovno usklajujeta. Komunikacija med potrošnikom in ponudnikom storitev ves čas poteka po elektronski pošti.
  2.  Opcija zakup minut s plačilom na transakcijski račun. Potrošnik pri tej opciji samovoljno izbere željeno število zakupljenih minut po veljavnem ceniku in izpolni UPN obrazec. Po naročilu potrošnik pošlje potrdilo o plačilu na mail info@emabasagic.si. Po prejemu potrdila o plačilu iz strani potrošnika, se v povratnem mailu potrošnika obvesti o prejemu naročila in se mu sporoči telefonska mobitel številka za koriščenje zakupljenih minut. O terminu koriščenja zakupljenih minut se ponudnik storitev in potrošnik obojestransko dogovarjata in časovno usklajujeta. Komunikacija med potrošnikom in ponudnikom storitev ves čas  poteka po elektronski pošti.
  3. Opcija plačila preko plačilnega sistema PAYPAL. Potrošnik pri tej opciji samovoljno izbere željeno število zakupljenih minut s klikom na gumb “zakupite”. Sistem zahteva od potrošnika klasičen vnos podatkov o plačniku. Ko so podatki vnešeni, z gumbom POTRDI plačilo, potrošnik naroči željeno število zakupljenih minut. Po naročilu potrošnik pošlje potrdilo o plačilu na mail info@emabasagic.si. Po prejemu potrdila o plačilu iz strani potrošnika, se potrošnika v povratnem mailu obvesti o prejemu naročila in se mu sporoči telefonska mobitel številka za koriščenje zakupljenih minut. O terminu koriščenja zakupljenih minut se ponudnik storitev in potrošnik obojestransko dogovarjata in časovno usklajujeta. Komunikacija med potrošnikom in ponudnikom storitev ves čas poteka po elektronski pošti.

Ob naročilu zakupa minut ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh. Potrošnik bo prejel vračilo plačanega zneska takoj oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe. Potrošnik ravno tako ima možnost da neizkoriščene minute pogovora izkoristi kadarkoli, lahko tudi zahteva vračilo denarja za neporabljene oziroma neizkoriščene minute.

Obrazec za uveljavitev pravice odstopa od pogodbe si lahko prenesete v PDF obliki  – Dokument za prenos

Do elektronske pogodbe o naročilu zaradi narave dela ni možno dostopati, ker jo v podjetju ne shranjujemo.

 

INFORMACIJA O PRITOŽBENEM POSTOPKU

Potrošnik ima možnost reklamacije oziroma pritožbe, ki mi jo lahko pošlje na elektronski naslov info@emabasagic.si. Potrudila se bom, da na vašo reklamacijo odgovorim v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v 14-ih dnevih.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
  • V skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov ( uradni list RS št: 59/1999, 57/2001, 59/2001 ) in obligacijskem zakoniku, kot ponudnik storitev se zavezujem, da bom vse vaše pridobljene podatke varovala v skladu z zakoni in predpisi.
  • Vaših osebnih podatkov ne posredujem nobeni fizični ali pravni osebi izrecno in brez vašega dovoljenja.
  • Z izpolnjenim spletnim obrazcem se strinjate in potrjujete, da vsi vaši podatki ( Ime in priimek, elektronski naslov ali podatki o tretjih osebah za katere sprašujete ), se uporabijo izključno in samo za kakovostno zagotavljanje storitve svetovanja, in v namene izdajanja računov za opravljeno storitev.
  • Vaše osebne podatke ( ime in priimek, imena oseb za katere sprašujete, vse rojstne datume ipd. ) potrebujem izključno in samo zaradi lažjega in bolj zanesljivega svetovanja.
AVTORSKE PRAVICE
  • Vsa besedila, teksti, slike, aplikacije, računalniški programi in ostale informacije na spletni strani emabasagic.si so izključno v lasti nosilca dejavnosti Maytrea, spiritualno svetovanje, Ema Bašagić Pirnat s.p.
  • Kakršnokoli kopiranje, prepisovanje, razmnoževanje ali uporaba v komercialne in druge namene brez pisnega dovoljenja nosilca dejavnosti je strogo prepovedano in zakonsko sporno.
  • Avtor vsebin objavljenih na spletni strani emabasagic.si, od uporabnikov spletne strani pričakuje da bodo spoštovali zapisane določbe in zakone s področja varovanja zasebnosti, intelektualne lastnine in avtorskega prava.
  • V primeru odkritja zlorab in kršenja teh pravic, proti storilcu bom ukrepala pravno in po sodni poti.
  • V primeru morebitnih kršitev in sporov iz naslova tega spletnega mesta, uporablja se slovenska zakonodaja.
  • Za rešitev morebitnih sporov je pristojno ustrezno sodišče.
  • Z uporabo spletne strani emabasagic.si, uporabnik potrjuje da je razumel in sprejel opisane pogoje in da se z njimi v celoti tudi strinja.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Maytrea, spiritualno svetovanje, Ema Bašagić Pirnat s.p., Krumperška ulica 15, 1230 Domžale, skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Maytrea, spiritualno svetovanje, Ema Bašagić Pirnat s.p., Krumperška ulica 15, 1230 Domžale, kot ponudnik storitev na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Dokument za prenos